Oczywiście zrobiłam ją i wrzucam bez przeciągania fotki :)
Nie jest ich dużo niestety, ale nie miałam zbyt wiele pomysłów na robienie jej zdjęc ;)
zdjęcie jest specjalnie niewyraźne :)
Mam dla Was 2 bonusiki ! :)
I jak ?
Podobają Wam się fotki ??
Kogo teraz chcecie ??
Upiorna ta sesja. Najładniej wyszła Toralei ze skuterem, oraz z Miałlodią i Mruczyfoną.
OdpowiedzUsuńJasiu123